
Aikido za djecu Hrvatske je inicijativa više aikido klubova za promicanje aikido vještine i japanske kulture za djecu. Aikido škola preko 20 godina provodi svoje programe za najmlađe, djecu i mlade. Dosadašnjim aktivnim djelovanjem ostvarili smo velike rezultate i stvorili odličnu reputaciju među roditeljima i kolegama stručnjacima, domaćim i međunarodnim institucijama u ostvarenju dolje navedenih ciljeva.
Aikido za djecu Hrvatske promiče nenasilje i sigurnost, samosvjesnost i samopuzdanje, snažan duh i zdravlje kao najviše životne prioritete.”
Da ne zbuni pojam “borilačka”, aikido nema, s jedne strane, borbu s drugima u svojim temeljima, već se bazira na nenasilnom rješavanju sukoba, odnosno stvaranja novih skladnih odnosa uključenih aktera gdje ne postoje pojmovi “pobjednik-poraženi” , s druge strane, dijete se “bori” u osobnim svakodnevnim izazovima da bude bolje, kvalitetnije, smirenije, samopouzdanije, u negativnim okolnostima progresivno pozitivno i samosvjesno.
Riječ BORILAČKA podrazumijeva “pobjedu nad samim sobom našim slabostima”!
Kroz vježbanje dijete uči kako se kvalitetnije odnositi prema obitelji, prijateljima, životinjama i prirodi što ga okružuje. Aikido uči kako riješiti agresivne situacije i primjeniti aikido načela a da se ne povrijedi nikoga i ujedno zaštiti sebe i druge.
Dijete ne treba posjedovati građu sportskog tipa niti imati predispozicije za atletičara ili gimnastičara da bi treniralo Aikido. Aikido načela na treningu stvaraju prijateljsko okruženje u kojem dijete osjeća sklad jedinstva i zajedništva, upoznaje raznolikosti u grupi, čime se socijalizira i u društvu.
ŠTO AIKIDO UČI
Aikido uči disciplini, poštovanju prema drugima, mirnoći i koncentraciji u izvršavanju svakodnevnih radnih zadataka, lakšem praćenju školskih aktivnosti, jednostavnosti i kreativnosti. Aikido skladno razvija tijelo djeteta: pravilno držanje, fleksibilnost, ispravno sjedenje, disanje i specifičnu koordinaciju, agilnost, brzinu, stabilnost uma, duha i tijela. Aikido trening NE potiče ozljeđivanje djece u bilo kojem smislu.
DJECA SA POSEBNIM POTREBAMA
U našim aktivnostima uključena su i djeca s raznim poteškoćama u razvoju koja uključujemo u naše programe vježbanja s ostalom djecom. Problematika s kojom radimo su astma, dijabetes, blagi autizam, smanjena ili poremećena motorika, blaži oblici ADHD i sl.